Reklamační protokol
Postup vrácení zboží do 14 dní:
- Nepoužité, kompletní zboží vložte do původního obalu / krabice spolu s formulářem (důležité je číslo objednávky) a stručným průvodním dopisem. Prosíme Vás, abyste obal zboží při odesílání přímo nepřelepovali, aby se neznehodnotil!
- Zboží zašlete na adresu: BESTBONUS, Osenice 66, 507 23 Dětenice. Zaslané zboží nesmí být odesláno na dobírku, protože nebude převzato!
Podmínky pro vrácení zboží:
- Kompletní zboží je nutné vrátit do 14 dnů od jeho převzetí.
- Zboží nesmí být používáno a musí být schopeno dalšího prodeje.
- Zboží ani jeho obal nesmí být znehodnocen.
- Zašlete spolu s formulářem a uveďte potřebné informace.
Po obdržení a kontrole zboží Vám bude zaslán email s vyjádřením řešení Vašeho požadavku. Vrácení platby probíhá do 14 pracovních dnů (obvykle i dříve).
Postup reklamace:
- Reklamované zboží očistěte. Zabalte spolu s formulářem (důležité je číslo objednávky, číslo účtu, popis chyby).
- Zboží vhodně zabalte tak, aby při přepravě nedošlo k dalšímu poškození.
- Zboží spolu s objednávkou (důležité je číslo objednávky) a reklamačním listem je třeba zaslat na adresu: BESTBONUS, Osenice 66, 507 23 Dětenice. Zboží nesmí být odesláno na dobírku, protože nebude převzato!
Podmínky při reklamaci:
- Záruční doba je 24 měsíců od převzetí zboží. Záruční dobu nelze zaměňovat za životnost zboží. Životnost zboží je dána způsobem a intenzitou používání, protože může být rozdílná jako záruční doba.
- Zboží na reklamaci je třeba zaslat hned po zjištění vady.
- V případě, že se zboží neshoduje s objednaným zbožím nebo vykazuje viditelnou vadu, musí zákazník o této skutečnosti prodávajícího upozornit do 3 pracovních dnů od převzetí zboží emailem na info@bestbonus.cz nebo na telefonním čísle +420 245 501 192.
- Vadou se rozumí změna vlastnosti zboží, která byla zapříčiněna použitím nekvalitního materiálu, chybou při výrobě nebo nevhodným konstrukčním řešením.
- Za vadu se nepovažuje změna, která vznikla v průběhu záruční doby v důsledku jeho opotřebení, nesprávného používání, nevhodné nebo nedostatečné údržby, v důsledku přirozených změn materiálu, v důsledku poškození nebo nesprávného zásahu uživatele nebo třetí osoby.
- Reklamace se považuje za řádně uplatněnou, jestliže je zboží kompletní a reklamaci nebrání obecné zásady hygieny.
Po obdržení a kontrole zboží, Vám bude zaslán email s vyjádřením řešení Vaší reklamace. Reklamace se řeší neprodleně, nejpozději však do 30 dnů od uplatnění reklamace.