Cookies soubory používáme k zajištění funkčnosti webu a s Vaším souhlasem i mi k personalizaci obsahu našich webových stránek

Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ souhlasíte s využívaním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a reklamních sítích na dalších webech.

Více informací
Rozumím Podrobné nastavení Přijmout zvolené cookies

Reklamační protokol

Postup vrácení zboží do 14 dní:

  1. Nepoužité, kompletní zboží vložte do původního obalu / krabice spolu s formulářem (důležité je číslo objednávky) a stručným průvodním dopisem. Prosíme Vás, abyste obal zboží při odesílání přímo nepřelepovali, aby se neznehodnotil!
  2. Zboží zašlete na adresu: BESTBONUS, Osenice 66, 507 23 Dětenice. Zaslané zboží nesmí být odesláno na dobírku, protože nebude převzato!

Podmínky pro vrácení zboží:

  1. Kompletní zboží je nutné vrátit do 14 dnů od jeho převzetí.
  2. Zboží nesmí být používáno a musí být schopeno dalšího prodeje.
  3. Zboží ani jeho obal nesmí být znehodnocen.
  4. Zašlete spolu s formulářem a uveďte potřebné informace.

Po obdržení a kontrole zboží Vám bude zaslán email s vyjádřením řešení Vašeho požadavku. Vrácení platby probíhá do 14 pracovních dnů (obvykle i dříve).

Postup reklamace:

  1. Reklamované zboží očistěte. Zabalte spolu s formulářem (důležité je číslo objednávky, číslo účtu, popis chyby).
  2. Zboží vhodně zabalte tak, aby při přepravě nedošlo k dalšímu poškození.
  3. Zboží spolu s objednávkou (důležité je číslo objednávky) a reklamačním listem je třeba zaslat na adresu: BESTBONUS, Osenice 66, 507 23 Dětenice. Zboží nesmí být odesláno na dobírku, protože nebude převzato!


Podmínky při reklamaci:

  1. Záruční doba je 24 měsíců od převzetí zboží. Záruční dobu nelze zaměňovat za životnost zboží. Životnost zboží je dána způsobem a intenzitou používání, protože může být rozdílná jako záruční doba.
  2. Zboží na reklamaci je třeba zaslat hned po zjištění vady.
  3. V případě, že se zboží neshoduje s objednaným zbožím nebo vykazuje viditelnou vadu, musí zákazník o této skutečnosti prodávajícího upozornit do 3 pracovních dnů od převzetí zboží emailem na info@bestbonus.cz nebo na telefonním čísle +420 245 501 192. 
  4. Vadou se rozumí změna vlastnosti zboží, která byla zapříčiněna použitím nekvalitního materiálu, chybou při výrobě nebo nevhodným konstrukčním řešením.
  5. Za vadu se nepovažuje změna, která vznikla v průběhu záruční doby v důsledku jeho opotřebení, nesprávného používání, nevhodné nebo nedostatečné údržby, v důsledku přirozených změn materiálu, v důsledku poškození nebo nesprávného zásahu uživatele nebo třetí osoby.
  6. Reklamace se považuje za řádně uplatněnou, jestliže je zboží kompletní a reklamaci nebrání obecné zásady hygieny.

Po obdržení a kontrole zboží, Vám bude zaslán email s vyjádřením řešení Vaší reklamace. Reklamace se řeší neprodleně, nejpozději však do 30 dnů od uplatnění reklamace.

Formulář pro odstoupení nebo reklamaci.